مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-18سياسي

وعده های بی ثمر استاندار لرستان برای باغ موزه دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه استاندار مسوولیت ریاست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار را بر عهده دارد، گفت: انتظار می رود مدیریت لرستان همچون استاندار دیگر استان ها تلاش های بیشتری برای برای جذب و تخصیص اعتبار برای این پروژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احداث باغ موزه دفاع مقدس لرستان از آن دسته پروژه هایی است که با وجود اهمیت بالا در تبیین نقش آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اما همچنان با گذشت 13 سال با بی مهری برخی مسوولان همراه است.

داشتن یک مرکز فرهنگی برای نشان دادن شجاعت و دلاورمردی لرستانی ها به نسل های پس از جنگ، از مهمترین مطالبات مردم و همچنین رزمندگان جنگ تحمیلی است، مجموعه ای که ساخت آن در سایه وعده های مسوولان به درازا کشیده شده است.

اگرچه طی این سال ها مدیران ارشد استانی قول های بسیار برای تزریق اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری از باغ موزه داده اند، اما هر بار این مهم تحقق پیدا نکرده و وعده افتتاح به ماه و سال های بعد موکول گشت.

  سال گذشته نیز برخی ها درصدد افتتاح این مجموعه برآمدند که با فشار رسانه ها این امر محقق نشد، چرا که بهره برداری از مجموعه نیمه کاره دریافت اعتبارات برای تکمیل پروژه را خاتمه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی ثمر استاندار لرستان برای باغ موزه دفاع مقدس

وعده های بی ثمر استاندار لرستان برای باغ موزه دفاع مقدس