مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-18سياسي

آمار بستری های کرونا در کرمانشاه روند نزولی گرفته است


خوشبختانه آمار بستری های کرونایی در استان سیر نزولی پیدا کرده، ولی تسریع در این روند به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و مراجعه سریع تر افراد برای واکسیناسیون بستگی دارد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه آمار بستری های کرونایی در استان سیر نزولی پیدا کرده، ولی تسریع در این روند به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و مراجعه سریع تر افراد برای واکسیناسیون بستگی دارد.

هوشنگ بازوند، امروز(27 شهریور) در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست معاون اول رییس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس آمارها، استان کرمانشاه به قله پیک پنجم رسیده و اکنون آمار بسترها سیر نزولی به خود گرفته است.

وی تسریع در روند کاهشی کرونا در استان را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: متاسفانه به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی استان کرمانشاه در رتبه 27 کشور قرار دارد و با توجه به این شرایط، این سیر نزولی حالتی آهسته و لاک پشتی پیدا خواهد کرد.

مدیر اشد استان تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل ها اجازه ندهند کرمانشاه در رتبه آخر قرار بگیرد و شرایط بدی برای ما رقم بخورد.

وی در ادامه پیرامون روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد: اکنون حدود 50 درصد جمعیت استان دوز اول و 23 درصد نیز دوز دوم واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بستری های کرونا در کرمانشاه روند نزولی گرفته است

آمار بستری های کرونا در کرمانشاه روند نزولی گرفته است