مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-18سياسي

ظرفیت فضای مجازی کنگان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس استفاده شود


امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های خبری شهرستان اجرا می شود.

- ، سید علی پاک نژاد صبح شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اظهار داشت: شهدا بانیان استقلال، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خواستار تعامل و همکاری اعضا شورا و ادارات شهرستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان شده و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ، موجب توسعه فرهنگی و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

فرماندار کنگان به تکریم جامعه ایثارگری شهرستان اشاره و بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ضامن سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی به برنامه ریزی لازم به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره و تاکید کرد: در راستای بزرگداشت رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می بایست هر چه در توان داریم در راستای برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس در شهرستان تلاش کنیم.

پاک نژاد با بیان اینکه نواختن زنگ دفاع مقدس فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه است گفت: بی تردید با ترویج فرهنگ جهاد و شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فضای مجازی کنگان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس استفاده شود

ظرفیت فضای مجازی کنگان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس استفاده شود