مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-18دانش

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در دانشگاه آزاد ابلاغ شد


«دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم 1400-1399» از سوی معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

- ، دانشگاه آزاد اعلام کرد؛ با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی 1401-1400، به منظور مساعدت با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی غیرپزشکی، دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم 1400-1399 از سوی دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

براساس این دستورالعمل، دفاع از پایان نامه توسط دانشجویان کارشناسی ارشد/دکتری حرفه ای، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ 10 مهرماه امکانپذیر است.

افرادی که در مقطع بالاتر پذیرفته شده اند یا مشمول نظام وظیفه هستند، باید تا تاریخ 31 شهریور از پایان نامه خود دفاع کرده باشند.

در این دستورالعمل آمده است: دفاع از رساله توسط دانشجویان دکتری تخصصی، مشروط به داشتن کفایت پیش دفاع و تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در دانشگاه آزاد ابلاغ شد