مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-18اجتماعي

رشد 4 درصدی کلاس اولی ها در استان زنجان برخلاف آمار موالید


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: بر اساس اعلام ثبت احوال، امسال 20 هزار و 552 نفر هفت ساله در استان وجود دارد، این در حالس است که امسال 21 هزار 382 دانش آموز برای کلاس اول ثبت نام کردند.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: بر اساس اعلام ثبت احوال، امسال 20 هزار و 552 نفر هفت ساله در استان وجود دارد، این در حالس است که امسال 21 هزار 382 دانش آموز برای کلاس اول ثبت نام کردند.

صیاد سلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان، اظهار کرد: بر اساس اعلامی ثبت احوال استان، امسال 20 هزار و 552 نفر به سن هفت سال رسیده و می توانند برای پایه کلاس اول ابتدایی ثبت نام کنند.

وی افزود: بر خلاف آمار اعلامی، تاکنون 21 هزار و 328 دانش آموز در استان برای پایه اول در مقطع ابتدایی و ورود به مدرسه ثبت نام کردند که 830 نفر بیشتر از آمار اعلامی از سوی اداره کل ثبت احوال استان است.

این مسئول، یکی از دلایل تفاوت آماری در تعداد ثبت نامی ها را تمایل نداشتن خانواده ها برای تحصیل غیرحضوری دانش آموزان کلاس اولی دانست و عنوان کرد: بخشی از این دانش آموزان در سال گذشته در مناطق و نواحی مختلف آموزشی بر اساس کد ملی شناسایی شده و تا اسفندماه به مدارس جذب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 درصدی کلاس اولی ها در استان زنجان برخلاف آمار موالید

رشد 4 درصدی کلاس اولی ها در استان زنجان برخلاف آمار موالید