مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18سياسي

استاندار سمنان پاسخگو مسائل میامی باشد/ بی اعتنایی مسئولان به مطالبات مردم


امام جمعه میامی در واکنش به جمع شدن یکی از بانک های این شهرستان به صورت شبانه، گفت: استاندار سمنان درباره مسائل میامی پاسخگو باشد که چرا در قبال آن ها تا این اندازه بی اعتنایی شده است.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر شنبه به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه مردم باید در کوتاه مدت نتیجه وعده های معیشتی و اقتصادی را درک کنند، ابراز کرد: تورم لجام گسیخته مهمترین مطالبه مردم محسوب می شود لذا به دولت هشدار می دهیم نکند که سرها گرم شود و آنانی که بازار در دست دارند، چهار سال دیگر بر اسب خویش بتازند.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت، دیگر مطالبه مردم محسوب می شود، افزود: چند گام باید برداشته شود تا ما به عدالت نزدیک شویم، نخست اصلاح قوانین فساد زا، دوم اجرای بی کم و کاست قوانین ضد فساد و همچنین برخورد قاطع با مدیران فاسد؛ لذا از مسئولان می خواهیم به این اصول پایبند باشند.

امام جمعه میامی بیان کرد: مدیران ناکارآمد و ضد مردم بر سر کار نباشند و نفوذ پیدا نکنند و نباید بتوانند چهار سال بر گرده مردم سوار شوند لذا به دولت مردان می گوییم که خیلی باید مراقب بود چرا که در دولت جوان حزب الهی جای مدیر ناکارآمد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان پاسخگو مسائل میامی باشد/ بی اعتنایی مسئولان به مطالبات مردم

استاندار سمنان پاسخگو مسائل میامی باشد/ بی اعتنایی مسئولان به مطالبات مردم