مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18پزشكي

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص یک دستگاه پت سی تی جهت تشخیص سریع انواع کانسرها به استان خبر داد و گفت: این دستگاه در بیمارستان کوثر سنندج، - ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص یک دستگاه پت سی تی جهت تشخیص سریع انواع کانسرها به استان خبر داد و گفت: این دستگاه در بیمارستان کوثر سنندج، به عنوان قطب درمان سرطان در غرب کشور نصب خواهد شد.

صدیق جدیدالاسلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک دستگاه پت سی تی (پیشرفته ترین دستگاه تصویر برداری در زمینه تشخیص و شناسایی به موقع بیماران مبتلا به انواع کانسرها) توسط دانشگاه خریداری شده است که با نصب این دستگاه کردستان قطب درمان سرطان در غرب کشور خواهد شد.

وی افزود: دستگاه مذکور با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد تومان با ارز 4200 تومانی و طبق محاسبات فعلی معادل 57 ملیارد تومان قیمت روز، توسط دانشگاه خریداری و در روزهای آتی در بیمارستان کوثر سنندج نصب خواهد شد.

طبق اظهارات معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با نصب این دستگاه، بخش پیوند مغز استخوان به این بیمارستان اضافه می شود و سنندج به قطب پزشکی سرطان غرب کشور تبدیل خواهد شد.

جدیدالاسلامی افزود: این دستگاه می تواند با ارائه تصویربرداری متابولیک تومورها در کنار آناتومی، تشخیص، پیگیری و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود