مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-18سياسي

پرهیز از موازی کاری از ضرورت های کار فرهنگی است


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه باید از موازی کاری در امور فرهنگی بپرهیزیم، گفت: مؤسسات فرهنگی با همدیگر هم افزایی داشته باشند.

- ، حسین خسروی اسفزار صبح شنبه در دیدار با هیئت مدیره مؤسسه آیه های استقامت بیرجند اظهار کرد: اینکه براساس آیه های قرآنی می گوییم اگر دفاع نبود، فساد زمین را فرا می گرفت براساس یک تجربه 40 ساله است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: ما مشاهده کردیم که داعش در برخی کشورهای اسلامی با ناموس و میراث فرهنگی و مساجد چه کرد و براساس آن دریافتیم که اگر هشت سال دفاع مقدس نبود برای ایران اسلامی نیز چنین اتفاقاتی رخ می داد.

خسروی اسفزار با اشاره به مظلومیت فرهنگ گفت: این مسئله مربوط به زمان حال نیست بلکه از گذشته ها و حتی در کلان کشور این مظلومیت فرهنگ وجود داشته است.

وی با بیان اینکه باید از موازی کاری در امور فرهنگی بپرهیزیم، اظهار کرد: مؤسسات فرهنگی مردمی نیز اگر کارهای و اهداف مشترک دارند باید هم افزایی داشته و تقسیم کار کنند تا زودتر و سریع تر به اهداف خود برسیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی جای فضای حقیقی را گرفته است باید بخش عمده ای از فعالیت های فرهنگی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهداء را به سمت کار در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از موازی کاری از ضرورت های کار فرهنگی است

پرهیز از موازی کاری از ضرورت های کار فرهنگی است