مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-18سياسي

67 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود


دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلستان گفت: 67 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود.

- ، سرهنگ محمدرضا کاظمی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: ستاد مناسبت های ملی مقدس و مقاومت در ابتدای سال ایجاد و 39 برنامه در این راستا برنامه ریزی شد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان افزود: 14 کارگاه برای هفته دفاع مقدس در استان راه اندازی شده و هزار و 688 برنامه به دبیرخانه ارسال شد که 67 برنامه شاخص را در روزشمار استانی قرار دادیم.

وی اضافه کرد: یک برنامه ملی تحت عنوان تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در روز 30 شهریور ماه با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو تصویری برگزار می شود و 300 پیشکسوت استان و خانواده هایشان در این برنامه حضور خواهند داشت.

کاظمی بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، رونمایی موشن گرافیک شهید عسگری، وبینار با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس، زنگ ایثار و شهادت، تجلیل از 15 هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس، تبیین نقش روحانیون اهل سنت در دفاع مقدس، به روایت خاکریز، تهیه مستند روحانی ایثارگر، نمایشگاه کتاب، همایش نقش خانواده در دفاع مقدس، محفل شعر مجازی دفاع مقدس، رونمایی از آخرین تحقیقات صنعتی تیپ 230 و تجلیل از نویسندگان و مولفان حوزه جهاد از جمله برنامه ها این هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود

67 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود