مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-18اجتماعي

همکاری 261 مرکز نیکوکاری در طرح شور عاطفه ها در استان مرکزی


معاون کمیته امداد استان مرکزی گفت: علاوه بر مدارس و دفاتر امداد در استان، 261 مرکز نیکوکاری به عنوان مراکز جمع آوری کمک های مردمی در طرح شور عاطفه ها همکاری می کنند.

- شاپور جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: طرح شور عاطفه ها با هدف تأمین کمک ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند به صورت مشارکت با برنامه پویش همکلاسی مهربان آموزش و پرورش از 20 شهریورماه امسال شروع شده و تا 11 مهرماه این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود :24 شهریور تا 26 مرحله اول اجرای این طرح بود که در مصلی های نماز جمعه استان برگزار شد و علاوه بر آن دفاتر کمیته امداد، مدارس استان و 261 مرکز نیکوکاری به عنوان مرکز جمع آوری کمک های مردمی در طرح شور عاطفه ها هستند.

جلالی ادامه داد: تلاش کردیم در این دوره از اجرای طرح بیشترین استفاده را از فضای مجازی خصوصاً شبکه شاد داشته باشیم تا اطلاع رسانی به خانواده ها و جلب مشارکت آنها از این طریق تسهیل شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: مکاتباتی با صنایع استان نیز برای جمع آوری کمک ها انجام شده است که بتوانیم از ظرفیت آنها نیز استفاده کنیم، با توجه به تجربه هایی که از سال های گذشته در بحث کمک های مردمی بخصوص در ایام کرونا و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 261 مرکز نیکوکاری در طرح شور عاطفه ها در استان مرکزی

همکاری 261 مرکز نیکوکاری در طرح شور عاطفه ها در استان مرکزی