مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-18اقتصادي

ایجاد ثبات اقتصادی با بهینه سازی آبندان های جهاد دانشگاهی مازندران


مدیرکل شیلات مازندران، تغییرات ساختاری و بهینه سازی در آبندان جهاد دانشگاهی مازندران را اقدامی در راستای ثبات اقتصادی در این مجموعه دانست.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران، تغییرات ساختاری و بهینه سازی در آبندان جهاد دانشگاهی مازندران را اقدامی در راستای ثبات اقتصادی در این مجموعه دانست.

نشست همکاری مهندس محمد رضا شافعیان، رییس جهاد دانشگاهی مازندران با دکتر حسن اسحاقی، مدیرکل شیلات مازندران امروز 27 شهریورماه در بابلسر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رییس جهاد دانشگاهی مازندران از تلاش و همکاری صمیمانه مجموعه شیلات استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: با توجه به تغییراتی که بر اساس نظرات کارشناسی دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی و واحد مازندران با همکاری کارشناسان شیلات استان در اراضی و آبندان های مجموعه جهاد دانشگاهی در چپکرود ایجاد شد، نیاز است این تغییرات قبل از آبگیری آبندان ها مورد بازدید و تأیید کارشناسان شیلات استان نیز قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آبندان 30 هکتاری به دو قسمت تقسیم شده و چهار قطعه آبندان در مجموعه 17 هکتاری چپکرود نیز فعال است و یک آبندان 5 هکتاری برای کاهش ریسک کمبود آب برای امور زراعی و شیلات در اراضی لم یزرع این مجموعه احداث شد که تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ثبات اقتصادی با بهینه سازی آبندان های جهاد دانشگاهی مازندران

ایجاد ثبات اقتصادی با بهینه سازی آبندان های جهاد دانشگاهی مازندران