مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-18ورزشي

اجرای 154 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: امسال 154 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: امسال 154 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهد شد.

سرهنگ وحیدی امروز 27 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به برنامه های دفاع مقدس در سطح استان با بیان اینکه کمیته های هشتگانه اقدام به تدوین برنامه های دفاع مقدس کرده و مجموعا 2618 برنامه در این هفته برگزار می شود، افزود: غبارروبی مزارشهدا،به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس،برگزاری مسابقات ورزشی،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،افتتاح 37 پروژه عمرانی،برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان،فضاسازی شهری،رونمایی از کتب تولیدی، برگزاری 41 یادواره شهری و در بخشهای مختلف استان ازجمله برنامه های این هفته است.

وی اظهار کرد: رویکرد برنامه های امسال تجلیل محور است و از اقشار مختلف که نقش در دوران دفاع مقدس نقش داشتند، تجلیل خواهد شد.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه هدف از گرامیداشت دفاع مقدس حفظ و نشر ارزشها است،گفت: اولین راهبرد گرامیداشت دفاع مقدس، تدوین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و وحدت مردم و نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 154 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

اجرای 154 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی