مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-18سياسي

سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه راه اندازی می شود


معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات به زودی فعال می شود.

- معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات به زودی فعال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن اطلاعیه بشرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابر اعلام اداره کل کارگزینی قضات، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات بزودی فعال می شود.

پیرو بررسی وضعیت همکاران قضایی غیر بومی متقاضی انتقال به خروج از استان، دستورالعمل نقل و انتقال قضات در قوه قضاییه نظام مند شده و هر قاضی می تواند در این دستورالعمل امتیاز خود را مشاهده نموده و بر این اساس چشم انداز انتقالی ها ضابطه مند می شود.

لینک آدرس الکترونیکی این سامانه به زودی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

در این سامانه ابتدا افراد به ثبت هویت فردی، علاقه مندی ها، آدرس و شماره تلفن همراه می پردازند و در گام بعدی یک قطعه عکس 4*3 را که قبلاً اسکن کرده اند در این سامانه آپلود می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه راه اندازی می شود

سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه راه اندازی می شود