مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-18بين الملل

ترامپ: کوشنر بیشتر از آمریکا به اسراییل وفادار است


بر اساس افشاگری یک کتاب نوشته شده از سوی دو خبرنگار واشنگتن پست، دونالد ترامپ پیشتر طی نشستی در کاخ سفید گفته بود که دامادش جارد کوشنر بیشتر از آنکه به آمریکا به عنوان وطنش وفادار باشد به اسراییل وفادار است.

- بر اساس افشاگری یک کتاب نوشته شده از سوی دو خبرنگار واشنگتن پست، دونالد ترامپ پیشتر طی نشستی در کاخ سفید گفته بود که دامادش جارد کوشنر بیشتر از آنکه به آمریکا به عنوان وطنش وفادار باشد به اسراییل وفادار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، باب وودوارد و رابرت کاستا، خبرنگاران واشنگتن پست در این کتاب افشاگر خود تحت عنوان کتاب خطر نوشتند: می دانید، ترامپ در نشستی شوخی کرده و دامادش جارد کوشنر که بزرگ شده یک خانواده یهودی ارتدوکس امروزی بوده و مشغول به کار روی صلح خاورمیانه بوده را به تمسخر گرفته و گفت، جارد بیشتر به اسراییل وفادار است تا آمریکا.

این نخستین بار نبوده که ترامپ به استعاره وفاداری دوگانه یا این تلقی یهودستیزانه که یهودیان آمریکا بیشتر به اسراییل وفادارند تا آمریکا پرداخته است.

گروه موسوم به لیگ ضد افترازنی عنوان کرده است: وارد ساختن اتهام عدم وفاداری قرنها برای اذیت و آزار، به حاشیه راندن و آزردن مردم یهود استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کوشنر بیشتر از آمریکا به اسراییل وفادار است

ترامپ: کوشنر بیشتر از آمریکا به اسراییل وفادار است