مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-18فناوري

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام


سایت قرعه کشی اینستاگرام , برنامه یا نرم افزاری است که برای قرعه کشی آنلاین و انتخاب برنده مسابقه اینستاگرامی طراحی شده است با بررسی ابزارها و سایت های ایرانی و خارجی در زمینه قرعه کشی اینستاگرام متوجه خواهید شد سایت قرعه کشی اینستاگرام که توسط تیم .

- مارکتینگ 98 با گرفتن خروجی اکسل از کامنت ها و فالوور های اینستاگرام امکان قرعه کشی آنلاین و رایگان را برای مسابقه های اینستاگرامی آسانتر کرده است .

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام چگونه است؟ نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام ابزاری است برای قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام ، لایک ها و فالوور ها پیج اینستاگرامی ، برای استفاده از نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام کافیه وارد سایت مارکتینگ 98 شده ، لینک پست مسابقه اینستاگرامی را در وارد کرده و فرم را تکمیل نمایید در کمتر از 30 دقیقه لیست شرکت کنندگان در مسابقه آماده شده و شما می توانید قرعه کشی را آنلاین و رایگان انجام دهید.

خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام  طراحی مسابقه اینستاگرامی   یکی از بهترین روش های افزایش فروش می باشد که شرط مسابقه به این شکل است که هر شخصی تگ یا کامنت بیشتری انجام بده , برنده مسابقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام