مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-18اقتصادي

عوارض ساختمانی در بوشهر کاهش می یابد


رییس شورای شهر بوشهر افزایش 60 برابری عوارض ساختمانی در سال 1400 را یکی از دغدغه های جدی شورا دانست و گفت: جلساتی در این زمینه گرفته شده و مقرر شد شهرداری لایحه کاهش عوارض را هفته آینده به شورا ارسال و به مناسبت هفته دفاع مقدس ما لایحه را که افزایش 30 تا 40 درصدی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ورود ما به شورا با توجه به پیک شدید پنجم نیز خریداری خواهد شد و در حال برنامه ریزی جهت حل سایر مشکلات آرامستان هستیم.

پورکبگانی خاطرنشان کرد: گذر سرتل به نیروگاه یکی از خروجی های مهم شهر بود که مبلغ 13 میلیارد تومان اعتبار استانی آن در حال برگشت خوردن بود که با پیگیریهای که انجام دادیم و باحمایت معاونت محترم عمرانی استاندار این اعتبار باقی ماند و با انتخاب پیمانکار در روزهای آینده تجهیز کارگاه فاز دو این جاده انجام می شود.

رییس شورای شهر بوشهر تشکیل سازمان عمران و بهسازی شهرداری را ضروری دانست و گفت: این سازمان می تواند نقش مهمی در توسعه و عمران شهری و کاهش هزینه ها داشته باشد.

وی با تاکید بر توجه به درآمدهای پایدار در شهرداری گفت: مجموعه کارخانه آسفالت یک سرمایه ارزشمند اما بلااستفاده مانده باید با یک برنامه ریزی و مدیریت صحیح به درآمدزایی برسد و حتی می تواند نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض ساختمانی در بوشهر کاهش می یابد

عوارض ساختمانی در بوشهر کاهش می یابد