مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-18پزشكي

با وجود نزولی شدن شیوع کرونا، هنوز تعداد بیماران بدحال زیاد است


متخصص بیماری های عفونی با اشاره به گلایه مردم از نبود برخی از انواع واکسن از جمله اسپوتنیک اضافه کرد: هر چند طی چند روز گذشته شاهد واردات مجدد این واکسن بوده ایم ولی کسانی که دز اول خود را از این واکسن زده اند و حالا به دز دو دسترسی ندارند می توانند آسترازنکا بزنند.

- ایسنا/البرز متخصص بیماری های عفونی با اشاره به گلایه مردم از نبود برخی از انواع واکسن از جمله اسپوتنیک اضافه کرد: هر چند طی چند روز گذشته شاهد واردات مجدد این واکسن بوده ایم ولی کسانی که دز اول خود را از این واکسن زده اند و حالا به دز دو دسترسی ندارند می توانند آسترازنکا بزنند.

علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: خوشبختانه اغلب شهرهای کشور به سمت نزولی شدن شدت شیوع پیش می روند و طی چند روز گذشته رنگ بسیاری از شهرها از قرمز به نارنجی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند چون هنوز هم تعداد بیماران جدید و حتی بیماران بدحال زیاد است.

این مسئول با اشاره به گلایه مردم از نبود برخی از انواع واکسن از جمله اسپوتنیک اضافه کرد: هر چند طی چند روز گذشته شاهد واردات مجدد این واکسن بوده ایم ولی کسانی که دز اول خود را از این واکسن زده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود نزولی شدن شیوع کرونا، هنوز تعداد بیماران بدحال زیاد است

با وجود نزولی شدن شیوع کرونا، هنوز تعداد بیماران بدحال زیاد است