مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-18اقتصادي

62 هکتار ساخت وساز جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از صدور 32 فقره گواهی پایان کار در اراضی شهرک ها و نواحی استان از ابتدای فروردین تا 15 شهریور امسال، خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از صدور 32 فقره گواهی پایان کار در اراضی شهرک ها و نواحی استان از ابتدای فروردین تا 15 شهریور امسال، خبر داد.

حسن آل بویه با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 62 هکتار از ساخت وسازها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در این مدت گواهی پایان کار دریافت کرد.

وی اضافه کرد: صدور گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته، 17 فقره و برای بیش از 9 هکتار از شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها بیانگر افزایش 82 درصدی صدور گواهی پایان کار از لحاظ فقره و 588 درصدی از لحاظ مساحت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی این مدت است.

آل بویه اظهار کرد: در این مدت، 133 فقره جواز احداث ساختمان برای 59 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

وی با اشاره به افزایش 27 درصدی صدور جواز احداث ساختمان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته 105 فقره جواز احداث ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 هکتار ساخت وساز جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان

62 هکتار ساخت وساز جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان