مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-18اقتصادي

جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران


ستاد توسعه خاوران که فعالیت خود را از ابتدای سال جاری به طور رسمی آغاز کرده، توانسته است در کمتر از شش ماه فعالیت، و طی انعقاد 19 تفاهم نامه سرمایه گذاری، - ایسنا/خراسان جنوبی ستاد توسعه خاوران که فعالیت خود را از ابتدای سال جاری به طور رسمی آغاز کرده، توانسته است در کمتر از شش ماه فعالیت، و طی انعقاد 19 تفاهم نامه سرمایه گذاری، به جذب 46 هزار و 102 میلیارد تومان سرمایه و ایجاد زمینه اشتغال برای 13 هزار و 710 نفر موفق شود.

خراسان جنوبی، استانی با 151 هزار کیلومتر وسعت است که به عنوان سومین استان وسیع کشور، از تمام پیشران های اقتصادی کشاورزی، گردشگری، معدن، صنعت، مرز و نیروی انسانی توانمند برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه خاوران با هدف به کارگیری همه ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی در فضایی هم افزا برای بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از پیشران های اقتصادی موجود، در راستای دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن خراسان جنوبی راه اندازی شد.

بر اساس سیاست های ستاد توسعه خاوران که مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است، بر استفاده بهینه از پتانسیل های استان به منظور جهش تولید، اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و ارتقاء سطح درآمد مردم و انتفاع آنها از داشته های خدادادی این دیار تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران

جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران