مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18سياسي

تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان در پاییز/ فرهنگیان منتظر اقدام انقلابی دولت و مجلس


اجرای رتبه بندی معلمان 30 تا 40 هزار میلیارد بودجه می خواهد اما با این حال اجرای آن از اول فروردین سالجاری است؛ - حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس - وحید ونایی: رتبه بندی مجلس شورای اسلامی که پیش از ورود به بهارستان مدیر اداره آموزش و پرورش و معاون آموزش و پرورش استان بوده گفت و گو کردیم.

    وی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره رتبه بندی معلمان گفت: یکی از آرزوهای دیرین فرهنگیان رتبه بندی معلمان بوده است.

طرح رتبه بندی در دو محور اهدافی را دنبال می کند که تکریم ارتقا منزلت معلمان و توجه به معیشت آنان بخشی از این اهداف است که می کوشیم صلاحیت حرفه ای معلمان را ارتقا دهیم.

  وی افزود: طرح رتبه بندی معلمان بسیار جامع است و بنا داریم که نگاه متفاوتی را به آموزش و پرورش و معلمان داشته باشیم.

** بعد از 10 سال جشم انتظاری، مجلس یازدهم رتبه بندی را تصویب کرد نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: طرح رتبه بندی معلمان 10 سال است که در زمان های مختلف به آن توجه شده اما در مجلس یازدهم نگاه ویژه ای به آن شد و تلاش می کنیم که به سر منزل مقصود برسد.

  اسماعیلی گفت: دولت سابق لایحه ای را تحت عنوان نظام رتبه بندی معلمان تقدیم مجلس کرد و بررسی های اولیه نشان داد که این لایحه ایرادات شکلی داشته و قابلیت اجرا به نحوی که بتواند معلمان را بعد از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان در پاییز/ فرهنگیان منتظر اقدام انقلابی دولت و مجلس

تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان در پاییز/ فرهنگیان منتظر اقدام انقلابی دولت و مجلس