مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18پزشكي

غفلت شهروندان دوباره گیلان را گرفتار موج بعدی کرونا می کند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند نزولی کرونا در استان، گفت: غفلت شهروندان دوباره گیلان را گرفتار موج بعدی کرونا می کند.

- فردین مهرابیان در گفتگو با در استان بوده لذا شهروندان باید رعایت شیوه نامه های را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به بستری 115 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته، گفت: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه همچنان بالا است و هم اکنون 129 بیمار در این بخش ها بستری هستند.

وی به بستری 22 بیمار جدید بد حال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان اشاره و اضافه کرد: در مجموع 130 بیمار بستری در بیمارستان های گیلان در شرایط بد قرار داشته و وضعیت آنها وخیم است.

مهرابیان با تأکید بر اینکه تداوم روند نزولی بیماران کرونایی در استان گیلان به همکاری و مشارکت شهروندان و اصناف و رعایت درست و دقیق شیوه نامه های بهداشتی دارد، گفت: پرهیز از دورهمی های خانوادگی از مهم ترین مواردی است که باید از سوی شهروندان رعایت شود.

وی با بیان اینکه هموطنان نیز باید از مسافرت به استان گیلان پرهیز کنند، افزود: رعایت فاصله اجتماعی در هنگام حضور در تجمعات و بیرون از منزل باید مورد توجه قرار گیرد تا از اوج گیری دوباره کرونا در استان گیلان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت شهروندان دوباره گیلان را گرفتار موج بعدی کرونا می کند

غفلت شهروندان دوباره گیلان را گرفتار موج بعدی کرونا می کند