مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-18پزشكي

اورژانس جامع بیمارستان امام تا یک ماه آینده افتتاح می شود


اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مسعود امامی یگانه 27 شهریورماه در جریان بازدید از طرح های عمرانی و زیربنایی در شهر اردبیل اظهار کرد: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی این مجموعه با پیشرفت 95 درصد در مرحله تکمیل و بهره برداری قرار دارد که امیدواریم با نصب تجهیزات مورد نیاز تا یک ماه آینده 40 تخت به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه شود.

وی تصریح کرد: اورژانس جامعه بیمارستان امام خمینی اردبیل یکی از اورژانس های پیشرفته در سطح کشور است که قطعا در ارائه خدمات به هموطنان به تجهیزات و امکانات مدرن نیز آراسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردبیل به ساخت کتابخانه مرکزی در دانشگاه و همچنین ساختمان دانشکده پیراپزشکی اشاره کرد و گفت: بالغ بر 15 میلیارد تومان برای احداث این پروژه ها هزینه شده و در زیربنای 13 هزار متر مربع احداث و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

امامی یگانه افزود: برای تکمیل این پروژه ها به 43 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که از ردیف های ملی و استانی تلاش خواهیم کرد تا این پروژه ها را در سال جاری آماده بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس جامع بیمارستان امام تا یک ماه آینده افتتاح می شود

اورژانس جامع بیمارستان امام تا یک ماه آینده افتتاح می شود