مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-18سياسي

طلاب جوان اهل سنت سرمایه های کشور هستند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: طلاب جوان اهل سنت از جمله سرمایه های کشور و استان هستند که باید استعداد خود را کشف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز در دیدار شرکت کنندگان در دوره تربیت و کادرسازی طلاب و علمای جوان نخبه استان سیستان و بلوچستان ضمن استماع گلایه ها و مشکلات طلاب اهل سنت مبنی بر مشکلات سربازی، پایین بودن مبلغ شهریه دریافتی، بیمه، گزینش و تحت پوشش قرار دادن طلاب در طرح رزاق بیان کرد: در خصوص مشکلات سربازی طلاب، پیگیری های لازم از مبادی ذی ربط در حال انجام است و به زودی نتایج خوبی حاصل می شود.

امام جمعه زاهدان افزود: در مراسم افتتاح طرح رزاق به مسئولان تاکید کردیم که آغاز این طرح خوب اما نیاز به گسترش و توسعه دارد به گونه ای که بتوان مناطق و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

آیت الله محامی بیان داشت: از بدو ورود در استان همواره به دنبال مشارکت اهل سنت در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری هستیم زیرا در این صورت زمینه اجرا نیز فراهم خواهد بود و برگزاری چنین دوره هایی تا حدود زیادی به شناسایی نخبگان و جذب از میان اهل سنت کمک خواهد کرد و در شرایط حال حاضر نیز آمار جذب مدیران استان از میان اهل سنت نسبتاً مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب جوان اهل سنت سرمایه های کشور هستند

طلاب جوان اهل سنت سرمایه های کشور هستند