مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-18بين الملل

اعتراف ژنرال آمریکایی به هدف گیری غیرنظامیان در افغانستان به جای داعش


رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه، سنتکام، با اعتراف به اینکه در حمله پهپادی آمریکا در کابل که ماه گذشته میلادی رخ داد، 10 غیرنظامی از جمله هفت کودک کشته شدند، - رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه، سنتکام، با اعتراف به اینکه در حمله پهپادی آمریکا در کابل که ماه گذشته میلادی رخ داد، 10 غیرنظامی از جمله هفت کودک کشته شدند، بابت این "اشتباه فجیع" عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال فرانک مک کنزی، رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه، سنتکام، در گفت وگو با خبرنگاران در شهر واشنگتن، تصمیم به انجام حمله پهپادی اخیر در پایتخت افغانستان را یک اشتباه غم انگیز دانست و معذرت خواهی کرد.

مقام های آمریکایی 29 اوت (هفتم شهریور) اعلام کردند یک بمبگذار انتحاری را که با یک دستگاه خودرو مشکوک به سمت فرودگاه بین المللی کابل در حرکت بود، در عملیاتی با استفاده از پهپاد از پای در آورده اند.

اما بعدا روزنامه نیویورک تامیز در گزارشی اعلام کرد فرد کشته شده در واقع یک امدادگر افغان بوده که به همراه خودروی پر از گالن های آب هدف قرار گرفته است رد این حمله 10 تن از اعضای خانواده این امدادگر از جمله 7 کودک کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف ژنرال آمریکایی به هدف گیری غیرنظامیان در افغانستان به جای داعش

اعتراف ژنرال آمریکایی به هدف گیری غیرنظامیان در افغانستان به جای داعش