مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-18اقتصادي

احداث مسجد دارالسلام در بهشت معصومه(س) قم/اجرای 9900 مترمربع پیاده روسازی


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم برخی از پروژه های این سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: پروژه پیاده روسازی 9 هزار و 900 مترمربع محوطه آرامستان بهشت معصومه(س) در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید سیف الدین موسوی با اشاره به برنامه های سازمان آرامستان ها در سال جاری اظهار داشت: ساخت المان در میادین و بوستان های آرامستان بهشت معصومه(س) شهر قم با اعتبار یکصد میلیون تومان در حال اجرا است.

وی برخی از پروژه های سازمان آرامستان های شهرداری قم در بهشت معصومه(س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت 5 هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش بینی شده 8 میلیارد و 500 میلیون تومان طی 9 ماه از مردادماه سال جاری آغازشده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم ادامه داد: همچنین احداث آرامگاه 4 و 6 نفره روباز یک و دوطبقه نیز در ذیل این قرارداد در بازه زمانی 9 ماهه تا فروردین ماه سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ساخت مسجد دارالسلام(نماز میت و نمازخانه) نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به عنوان یکی از پروژه های جاری این سازمان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به پروژه پیاده روسازی 9 هزار و 900 مترمربع در محوطه آرامستان بهشت معصومه(س)، تصریح کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام و مابقی نیز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسجد دارالسلام در بهشت معصومه(س) قم/اجرای 9900 مترمربع پیاده روسازی

احداث مسجد دارالسلام در بهشت معصومه(س) قم/اجرای 9900 مترمربع پیاده روسازی