مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-18پزشكي

145هزار دوز واکسن در شاهرود تزریق شد/ عبور از وضعیت قرمز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با همکاری کادر درمان و سپاه پاسداران تا روز گذشته 145 هزار دوز واکسن مقابله با ویروس کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه تزریق شده است.

- رضا چمن در گفتگو با در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده است، ابراز کرد: با همراهی کادر درمانی و همچنین سپاه خوشبختانه روند واکسیناسیون افراد در شاهرود و میامی تسریع شده است.

وی با بیان اینکه تقریباً 47 درصد جمعیت بالای 18 سال حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده اند، افزود: همکاری مردم با این طرح مناسب بوده و از سوی دیگر سهمیه خوبی هم از بابت واکسن به استان سمنان داده شده است در نتیجه توانسته ایم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم.

خروج از شرایط قرمز رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: با وجود آنکه در موج پنجم شاهرود با تأخیر به وضعیت قرمز رسیده بود اما خوشبختانه با سیر نزولی دو هفته اخیر و از بامداد شنبه در وضعیت نارنجی قرار می گیرد و شهرستان میامی در وضعیت زرد است.

چمن همچنین گفت: تزریق واکسن کرونا در شاغلین گروه رستوران ها (رستوران، تالار، کبابی، چلوکبابی، اغذیه فروشی)، قنادی ها و آبمیوه و بستنی فروشی ها و پیرایشگران مردانه سطح شهر شاهرود طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 24 و 25 شهریور در مرکز خدمات جامع سلامت عظیما انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145هزار دوز واکسن در شاهرود تزریق شد/ عبور از وضعیت قرمز

145هزار دوز واکسن در شاهرود تزریق شد/ عبور از وضعیت قرمز