مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-18اقتصادي

بهسازی و روکش 158 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 158 کیلومتر از جاده های استان جهت رفاه حال مسافران و کاربران جاده ای و ارتقاء سطح خدمت پذیری بهسازی و روکش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 158 کیلومتر از جاده های استان جهت رفاه حال مسافران و کاربران جاده ای و ارتقاء سطح خدمت پذیری بهسازی و روکش شده است.

وی با اشاره به اینکه که از ابتدای امسال 13 قرارداد در حوزه روکش و بهسازی راه ها با اعتباری حدود 1300 میلیارد ریال منعقد شده، افزود: از شاخص ترین این قراردادها تعریض و بهسازی محور سربیشه- درح- مرز ماهیرود است که در حال حاضر در دست اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین تعداد 3 قرارداد از نوع روکش های حفاظتی تقویتی اسلاری سیل، چیپ سیل و روکش آسفالت لایه نازک در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.

فدوی عنوان کرد: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه ها تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه شده که این عملکرد مربوط به اجرای 58 کیلومتر روکش آسفالت گرم، 6 کیلومتر ماسه آسفالت گرم، 50 کیلومتر ماسه آسفالت سرد است و همچنین اجرای لایه های حفاظتی عملیات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و روکش 158 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی

بهسازی و روکش 158 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی