مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17اقتصادي

اقدامی جهادی برای افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: با تلاش سازمان جهادکشاورزی یکسالی است محدودیت گسترش واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی در استان ملغی شده و از آن پس برای رسیدن به مرز خودکفایی، - غلامرضا سرگزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با تلاش سازمان جهادکشاورزی یکسالی است محدودیت گسترش واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی در استان ملغی شده و از آن پس برای رسیدن به مرز خودکفایی، بهره برداران را به سرمایه گذاری در این بخش هدایت کردیم.

وی افزود: در حال حاضر 150فقره پرونده با ظرفیت جوجه ریزی 4 میلیون و 500 هزار قطعه در هردوره و توان تولید 30 هزار تن گوشت مرغ عمدتا با سرمایه گذاری شخصی برای دریافت موافقت اصولی، پروانه ساخت و بهره برداری در حال بررسی است که انشالله در موعد مقرر به بهره برداری رسیده و موجبات افزایش ضریب خوداتکایی سیستان وبلوچستان به گوشت مرغ را فراهم کند.

وی تصریح کرد: در شش ماه گذشته سال جاری با جوجه ریزی حدود 6 میلیونی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی، بیش از 10 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بیان داشت: در حال حاضر در سیستان و بلوچستان 244 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با توان تولید 44 هزار و 800 تن گوشت مرغ را دارا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی جهادی برای افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ

اقدامی جهادی برای افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ