مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17اقتصادي

سردرگمی مردم در منع ترددی که بی تاثیر است


از ماه های پایانی سال گذشته بود که محدودیت تردد شبانه در سطح کشور کلید خورد تا به نوعی منجر به کاهش رفت و آمد و در نتیجه کاهش شیوع ویروس کرونا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در روزهای نخست اجرای این مصوبه، تا حدودی نسبت به آن عمل می شد اما با گذشت یکی دو ماه مردم پیه جریمه را به تنشان مالیدند و از آنجا که ثبت جریمه از سوی دوربین ها انجام می شد برخی قسر درمی رفتند.

  ماجرا تا آنجا ادامه دار شد که ساعت منع تردد شبانه از 21 به 22 و از 6 به 3 بامداد کاهش یافت، اما باز هم رعایتی از سوی مردم صورت نگرفت.

  نکته ای که در این میان قابل توجه به نظر می رسد عدم لغو این مصوبه توسط ستاد عادی شدن شرایط است.

  در شرایطی که همه چیز روال عادی خود را سپری می کند و بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا ارتباطی با بود یا نبود این محدودیت تردد ندارد، حکایت جریمه های 200 هزار تومانی از ساعت 22 تا 3 چیست؟!  خسته شدن مردم از طولانی شدن این تصمیم و راه اندازی مراکز 24 ساعته تزریق واکسن سبب شد، سخنگوی ستاد ملی کرونا طی پیامی از لغو این مصوبه سخن بگوید؛ اما یکی دو روز پس از آن باز هم تکذیبیه ای برا آن نهاده شد و طی دو روز بسیاری از خودروها جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی مردم در منع ترددی که بی تاثیر است

سردرگمی مردم در منع ترددی که بی تاثیر است