مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-17اقتصادي

چرا هزینه دندانپزشکی بالا است؟


در این که هزینه های دندانپزشکی بالا است، شکی نیست ولی باید در این مورد حقایقی روشن شود تا مردم این مشکل را از سوی دندانپزشکان نبینند.

- ایسنا/اردبیل یک دندانپزشک گفت: در این که هزینه های دندانپزشکی بالا است، شکی نیست ولی باید در این مورد حقایقی روشن شود تا مردم این مشکل را از سوی دندانپزشکان نبینند.

کاظم قبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر مقایسه ای بین تعرفه های دندانپزشکی ایران و کشورهای دیگر داشته باشیم، در شرایط خدمات مشابه، تعرفه ها در ایران حدود یک بیستم قیمت جهانی است در صورتی که مواد و تجهیزات دندانپزشکی خیلی گران تر از کشورهای دیگر به دست دندانپزشکان ایرانی می رسد یعنی مواد و تجهیزات گران تر، تعرفه خیلی کمتر و خدمات مشابه با آنها و حتی در بسیاری موارد خدمات بهتر از آنها است.

وی اضافه کرد: اگر مقایسه ای بین هزینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی داشته باشیم در خود ایران طی 5 سال اخیر، حداقل 10 تا 15 برابر قیمت ها افزایش داشته و واقعاً برای دندانپزشکان ایران در شرایط کنونی، سر پا نگه داشتن مطب، بسیار سخت و طاقت فرسا شده است.

قبادی اضافه کرد: دندانپزشکان باید ازیک طرف جوابگوی بیماران باشند و از طرف دیگر هزینه های سرسام آور مواد و تجهیزات را متقبل شوند، به قول ساده تر در شرایط کنونی، دندانپزشکان برای شرکت ها کار می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هزینه دندانپزشکی بالا است؟

چرا هزینه دندانپزشکی بالا است؟