مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:202021-09-17اقتصادي

الزامات گشایش مدارس و دانشگاه ها


یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه باید بازگشایی ها را به شکل مرحله بندی شده انجام دهیم، مشروط بر اینکه بخش اعظم کشور واکسن تزریق کرده باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مسعود یونسیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کووید 19 در کشور، گفت: آغاز و ورود پیک پنجم در کل کشور به صورت یکسان نبوده است و بنابراین خروج از پیک هم در تمام کشور الزاما یکسان نخواهد بود.

همانطور که پیک پنجم از استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر آغاز شد، بعد یکسری استان های دیگر وارد شدند و طبیعی است که خروج هم همزمان نباشد.

طبق آمار کلی کشور پیک پنجم را پشت سر گذاشته ایم وی افزود: با توجه به اینکه اغلب استان های کشور از جمله استان تهران پیک را پشت سر گذاشته اند، در آمار کلی کشور شاهدیم که پیک پنجم را پشت سر گذاشته ایم، اما ممکن است که هنوز در تمام استان ها به قله پیک نرسیده باشیم و بنابراین اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم باید به صورت استانی اظهارنظر کنیم.

حتی شاید واحدهای کوچک تر از استان هم دقیق تر باشد، اما از آنجایی که داده هایی که منتشر می شوند، در سطح استانی است، در نتیجه در سطح استان می توان ارزیابی کرد که بر اساس داده ها خوشبختانه اغلب استان های ما پیک شان را از نظر تعداد موارد جدید ابتلا پشت سر گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات گشایش مدارس و دانشگاه ها

الزامات گشایش مدارس و دانشگاه ها