مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-17پزشكي

دلهره های مادران باردار و دهن کجی بیمه ها!


هزینه های بالای غربالگری و به دنبال آن بی توجهی و دهن کجی شرکت های بیمه باعث شده است که سه ماهه اول و دوم بارداری برای برخی از مادران باردار به یک غول بزرگی از استرس ناشی از به وجود آوردن یک موجود ناقص تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، آزمایش ها و سونوگرافی های متعدد دوران بارداری هزینه زیادی دارند؛ یکی از پرهزینه ترین این آزمایش ها، آزمایش های غربالگری است اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که چرا اینگونه آزمایش ها در لیست آزمایش های تحت پوشش بیمه ها نیستند!؟ مادران در طول دوران بارداری با نگرانی های متعددی روبرو هستند که می توانیم بگوییم سلامتی جسمی و ذهنی جنین مهم ترین نگرانی این دوران برای والدین است اما برای اطمینان از این موضوع و خلاصی از این دغدغه ها مادران باید آزمایش های متعددی انجام دهند یکی از این آزمایش ها آزمایش غربالگریست که بین هفته 11 تا 13 بارداری قابل انجام است.

در نگاه اول اینکه با یک آزمایش نسبتا ساده یک خانواده از نگرانی هایشان رها شوند و یک مادر با خیال آسوده و به دور از استرس، دوران بارداری خود را سپری کند حتما یک امتیاز ویژه به حساب می آید.

اما زمانی که از هزینه این آزمایش ها باخبر می شویم آن هم در حالی که اکثر بیمه ها این آزمایش ها را تحت پوشش خود قرار نمی دهند می بینیم که به جای حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلهره های مادران باردار و دهن کجی بیمه ها!

دلهره های مادران باردار و دهن کجی بیمه ها!