مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-17اقتصادي

اعتبارات تصفیه خانه های فاضلاب لرستان قطره چکانی تزریق می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب استان نیازمند یک هزار میلیارد تومان است، گفت: متاسفانه روند تزریق اعتبارات برای ساخت تصفیه خانه های فاضلاب قطره چکانی است.

- حمیدرضا کروند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد عنوان کرد: پنج تصفیه خانه فاضلاب که  در شهرهای الشتر، نورآباد، کوهدشت،ازنا و دورود در حال ساخت است روند مطلوبی دارند اما ایده آل نیست.

 وی افزود: پیشرفت ساختمانی تصفیه خانه های در حال ساخت در مجموع  50 درصد است، البته تصفیه خانه های کوهدشت و دورود با استفاده از اعتبارات ماده 56 از وضع مطلوب تری برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اعتبار لازم برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب استان را یک هزارمیلیارد تومان عنوان و گفت: متاسفانه تزریق اعتبارات برای ساخت تصفیه خانه های فاضلاب قطره چکانی است و همین سبب شده تاکنون هیچ کدام از آنها تکمیل نشود.

کرموند با اشاره به اینکه درصورت تامین اعتبار تعدادی از تصفیه خانه های در حال ساخت سال 1401 تکمیل و به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: افتتاح تصفیه خانه های فاضلاب علاوه بر موضوع زیست محیطی و افزایش سطح بهداشت عمومی  باعث ارتقائ شاخص کیفیت آبهای خاکستری می شود که برای برخی محصولات کشاورزی قابل استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تصفیه خانه های فاضلاب لرستان قطره چکانی تزریق می شود

اعتبارات تصفیه خانه های فاضلاب لرستان قطره چکانی تزریق می شود