مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 01:552021-09-17اقتصادي

درخواست «رُسمان» برای حفاظت از جانداران دریای مازندران + فیلم


«رُسمان» و مدیر شرکت تعاونی نمونه صیادی پره شمال به نمایندگی از 4 هزار و 200 صیاد مازندرانی، می گوید: حریم تالاب نفتی فرح آباد که منطقه تخم گذاری ماهیان و جایگاه تکثیر پرندگان مهاجر و رودخانه تجن به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سال گذشته بود که مصاحبه ای با رسمان به معنای بزرگ صیادان در مرکز استان داشتیم و از نزدیک با وضعیت سخت کاری یک صیاد که دلش را به دریا می زند و توانسته این لقب را کسب کند آشنا شدیم، گزارشی روایی از حال و هوای این صیاد با لباس های خیس و خاکی که علاقه زیادی به شغلش دارد.

در هفته جاری نیز خبری درخصوص مطالبات روی زمین مانده صیادانی که در حال آماده کردن تورهای ماهی گیری هستند طی مصاحبه با مدیرکل شیلات مازندران روی صفحه خبرگزاری درج شد، سختی کار این صیادان برکسی پوشیده نیست ولی انجام کار طاقت فرسا و مطالبات روی زمین مانده صیادان تنها بخشی از مشکلات همراهان همیشگی دریای خزر است.

ماجرا از این قرار است که این صیادان هر روز با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می کنند تا حامی ماهی ها و جانداران زنده دریایی باشند.

اسماعیل برزگر فرح آبادی بزرگ صیادان و  مدیر شرکت تعاونی نمونه صیادی پره شمال طی گفت وگویی با خبرنگار فارس از ساری، پرده از جریانی برمی دارد که خیلی وقت است در ذهنمان حل شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «رُسمان» برای حفاظت از جانداران دریای مازندران + فیلم

درخواست «رُسمان» برای حفاظت از جانداران دریای مازندران + فیلم