مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 01:552021-09-17بين الملل

وحشت از شورش و خشونت دوباره در آمریکا


در پی اعلام گروه های راست افراطی حامیان دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا برای تظاهرات روز شنبه در واشنگتن، پلیس کنگره آمریکا به حالت آماده باش درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این گروهها به منظور حمایت از حمله کنندگان به کنگره در ششم ژانویه 2021 (17 دی 1399) که در بازداشت به سر می برند و قرار است محاکمه شوند، تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکا، تام منجر رییس پلیس کنگره آمریکا اعلام کرده است ما خشونت و هیچ رفتار جنایتکارانه ای را تحمل نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد مردم آمریکا و اعضای کنگره انتظار دارند، از کنگره محافظت کنیم.

رییس پلیس کنگره آمریکا با اشاره به دریافت تهدیداتی تاکید کرد که در طول هشت ماه گذشته ، پلیس کنگره در حال آماده سازی است تا اطمینان حاصل کند که حوادث ششم ژانویه تکرار نخواهد شد.

یک منبع مطلع به شبکه خبری سی ان ان آمریکا گفته است که پلیس واشنتگن دی سی به طور کامل فعال می شود و گارد ملی آماده ارائه کمک در مواقع اضطراری است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا استقرار 100 نیروی گارد ملی را برای محافظت از ساختمان کنگره تایید کرده است.

یک سخنگوی پنتاگون نیز اظهار داشت این نیروها در بیرون از واشنگتن دی سی مستقر خواهند بود و تنها بعد از به پایان رسیدن ظرفیت نیروهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت از شورش و خشونت دوباره در آمریکا

وحشت از شورش و خشونت دوباره در آمریکا