مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 01:102021-09-17سياسي

بساط صف چند کیلومتری خودروها در پمپ بنزین ترنج در بندرعباس جمع شد


با ورود دادستان بندرعباس به ماجرای صف چند کیلومتری پمپ بنزین ترنج در جاده راه آهن بندرعباس و یک تدبیر و نظارت میداتی، این پمپ بنزین - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت ترنج و نارگیل بندرعباس بازدید کرد.

  وی در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

  دادستان بندرعباس همچنین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود ترافیک شدید و ایجاد صف طولانی خودروها در جایگاه عرضه سوخت ترنج بندرعباس، به سرعت دستورات قضایی به منظور حل این مشکل صادر شد و با استقرار تیم های ویژه ای در محل، ضمن برطرف شدن صف چند کیلومتری و رفع گره ترافیکی، تردد خودروها، روان و عادی شد.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان هدف از صدور این دستورات قضایی را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده، هم اکنون شاهد خلوتی جایگاه عرضه سوخت ترنج و تسریع در ارائه خدمات می باشیم که موجب رضایتمندی مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط صف چند کیلومتری خودروها در پمپ بنزین ترنج در بندرعباس جمع شد

بساط صف چند کیلومتری خودروها در پمپ بنزین ترنج در بندرعباس جمع شد