مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 21:302021-09-17اجتماعي

«افت پنهان» نمرات دبیرستانی ها/ رشد غیرعادی نمرات امتحانی برخی دروس


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تحلیلی از وضعیت ارزشیابی پایانی دانش آموزان در دوره متوسطه ارائه کرد و گفت: نتیجه ارزیابی های ما نیز نشان می دهد نمرات دانش آموزان در برخی پایه ها و درس ها تورم دارد.

- افت پنهان نمرات دبیرستانی ها/ رشد غیرعادی نمرات امتحانی برخی دروس معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تحلیلی از وضعیت ارزشیابی پایانی دانش آموزان در دوره متوسطه ارائه کرد و گفت: نتیجه ارزیابی های ما نیز نشان می دهد نمرات دانش آموزان در برخی پایه ها و درس ها تورم دارد.

علیرضا کمریی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه سال گذشته کیفیت آموزش در دوره متوسطه چگونه بود؟ اظهار کرد: ما حق نداریم واقعیت ها را بیان نکنیم یا وارونه جلوه دهیم.

واقعیت این است که آموزش در فضای مجازی به علت محدودیت هایی که دارد با کیفیت بالایی همراه نیست.

وی افزود: هرکسی در اطراف خودش یک دانش آموز دارد و می تواند تصور کند از نظر کیفیت یادگیری چه اتفاقی برای آن دانش آموز می افتد؛ آن هم به فرض اینکه دسترسی به اینترنت و آموزش مجازی وجود داشته باشد.

اما جایی که دسترسی وجود ندارد درسنامه می دهند که ماهیت تعاملی ندارد یا آموزش تلویزیون که آن هم همینطور است و مطلقا ماهیت تعاملی ندارد و کیفیت یادگیری قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«افت پنهان» نمرات دبیرستانی ها/ رشد غیرعادی نمرات امتحانی برخی دروس

«افت پنهان» نمرات دبیرستانی ها/ رشد غیرعادی نمرات امتحانی برخی دروس