مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 21:202021-09-17بين الملل

نخست وزیر پاکستان خواستار تفاهم ایران و عربستان شد


نخست وزیر پاکستان خواستار ارتباط نزدیک میان پاکستان با ایران و عربستان به صوررت همزمان شد و گفت: تفاهم میان تهران و ریاض به نفع منطقه و جهان خواهد بود.

- به نقل از پی تی وی، عمران خان ، نخست وزیر پاکستان خواستار ارتباط نزدیک میان پاکستان با ایران و عربستان به صورت همزمان شد و در این ارتباط گفت: تفاهم میان تهران و ریاض به نفع منطقه و جهان خواهد بود.

عمران خان این اظهارات را در گفت و گوی خود با یک رسانه عربی و در حاشیه سفر به تاجیکستان برای شرکت در اجلاس سران سازمان شانگهای اعلام کرده است.

به گفته عمران خان، جمهوری اسلامی ایران متمدن ترین همسایه پاکستان است و دو کشور در کنار یکدیگر تا ابد زندگی می کنند، چون تجارت مشترک برای دو کشور و کل منطقه بهترین است.

در این گفتگو عمران خان همچنین از عربستان به عنوان نزدیک ترین متحد و دوست قدیمی اسلام آباد یاد کرد و گفت: اسلام آباد صادقانه به دنبال تفاهم میان ایران و عربستان است و نسبت به درگیری احتمالی میان ایران و عربستان سعودی بسیار نگران است، چون اگر این درگیری رخ دهد برای پاکستان و هر کشور در حال توسعه دیگری فاجعه بار خواهد بود و این درگیری بر قیمت نفت نیز تأثیرات زیادی خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر پاکستان خواستار تفاهم ایران و عربستان شد

نخست وزیر پاکستان خواستار تفاهم ایران و عربستان شد