مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-17سياسي

بیانیه وزارت خارجه در خصوص روند عضویت ایران در سازمان شانگهای


وزارت امور خارجه ضمن ابراز مسرت از این دستاورد مثبت برای کشور، متعهد است تمامی ظرفیت های تخصصی خود را برای انجام هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های ذیربط و دبیرخانه سازمان شانگهای بکار بسته تا فرایند حقوقی و اداری عضویت در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رسد.

- وزارت امور خارجه ضمن ابراز مسرت از این دستاورد مثبت برای کشور، متعهد است تمامی ظرفیت های تخصصی خود را برای انجام هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های ذیربط و دبیرخانه سازمان شانگهای بکار بسته تا فرایند حقوقی و اداری عضویت در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رسد.

وزارت امور خارجه با صدور بیانیه ای در خصوص روند عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد: جهت عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای مراحل حقوقی، فنی و اداری این عضویت آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال سخنگو، در این بیانیه آمده است: در نتیجه پیگیری های مستمر وزارت امور خارجه جهت عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، این اقدامات از آغاز دولت سیزدهم روند مضاعف به خود گرفت و نهایتا همزمان با مشارکت جناب آقای رییسی، رییس جمهور محترم در 21 مین نشست سران کشورهای عضو شانگهای در شهر دوشنبه تاجیکستان، تمام 8 کشور عضو اصلی شانگهای بصورت اجماع موافقت خود را با درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه در خصوص روند عضویت ایران در سازمان شانگهای

بیانیه وزارت خارجه در خصوص روند عضویت ایران در سازمان شانگهای