مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-17اقتصادي

خسارت سنگین گرما به کشاورزی/ارائه «کشاورز کارت» برای جبران صدمات


کشاورزان گلستانی امسال تحت تأثیر گرمای 50 درجه و خشکسالی خسارت سنگین دیدند.

- ، اظهار کرد: کشاورزان گلستانی امسال تحت تأثیر گرمای 50 درجه و خشکسالی خسارت سنگین دیدند و لازم است که دولت کشاورزان را تحت حمایت خود درآورد.

دبیر خانه کشاورز گلستان ادامه داد: مدیریت بحران در وزارت کشور و همچنین وزارت کشاورزی طرح های خوبی برای حمایت دولت از کشاورزان داشته است که ما در حال پیگیری برای اجرایی کردن آنها هستیم.

وی کمک بلاعوض به کشاورزان، تسریع در پرداخت خسارت بیمه شدگان و امهال وام های کشاورزانی که سررسید قسط آنها در سال 1400 است را از مصوبات این طرح برشمرد و افزود: این موارد در دولت مصوب شده است و کشاورزان امیدوار باشند که حتماً به زودی اجرایی می شود.

ایمانی با توجه به خشکسالی اخیر و خالی ماندن دست کشاورزان در کشت پاییزه، استفاده از کشاورز کارت را راهی برای تأمین نهاده کشاورزان دانست و اضافه کرد: بانک کشاورزی منابع مالی لازم برای تامین کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک، در اختیار ذی نفعان بخش قرار می دهد.

وی با بیان این مطلب که جهت رفاه حال کشاورزان هزینه ها بعد از برداشت محصول از کشاورزان گرفته خواهد شد، افزود: در این طرح بازرگانی دولتی هم متعهد به خرید گندم کشاورزان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سنگین گرما به کشاورزی/ارائه «کشاورز کارت» برای جبران صدمات

خسارت سنگین گرما به کشاورزی/ارائه «کشاورز کارت» برای جبران صدمات