مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-17حوادث

سارق طلافروشی خیابان امام خمینی(ره) گرگان دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری سارق طلافروشی خیابان امام خمینی(ره) گرگان خبر داد و گفت: این فرد در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی است و به زودی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

- مجتبی مروتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت پرونده سرقت از طلافروشی در خیابان امام خمینی(ره) گرگان اظهار کرد: این سارق لحظاتی پیش دستگیر شد.

وی ادامه داد: در دو ساعت ابتدایی پس از وقوع سرقت، سارق توسط کارآگاهان شناسایی شده بود اما به دلیل تغییر محل اختفاء، عملیات شناسایی محل اختفاء این سارق نیز آغاز و در نهایت این فرد دقایقی پیش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی گلستان در خصوص طلای به سرقت رفته در این عمل مجرمانه، گفت: این سارق طلا را در یکی از طلافروشی های شهرهای اطراف فروخته اما وجه نقد حاصل از فروش این طلا کشف شده و با هماهنگی مرجع قضایی تحویل مال باخته خواهد شد.

مروتی درباره سوابق این متهم، بیان کرد: این فرد هیچ سابقه کیفری نداشته، 35 سال دارد و در اظهارات اولیه مشکلات مالی را انگیزه ارتکاب جرم عنوان کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: اشراف پلیس در تمام حوادث جنایی و جرائم در بالاترین سطح خود قرار دارد و پلیس به صورت هوشمندانه در فضای حقیقی و مجازی در حال رصد و برخورد اعمال مجرمانه مجرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق طلافروشی خیابان امام خمینی(ره) گرگان دستگیر شد

سارق طلافروشی خیابان امام خمینی(ره) گرگان دستگیر شد