مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-17اجتماعي

6300 دانش آموز چشم انتظار یاری خیرین


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به زیرپوشش بودن 6 هزار و 300 دانش آموز مددجو گفت: سال قبل یک هزار و 563 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند توسط کمیته امداد استان با هم افزایی انجام شده از محل کمک های خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس جشن ملی عاطقه ها با برپایی 638 پایگاه در استان زنجان در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این پایگاه ها کمیته امداد ، ادارات و سازمان ها، مساجد، مصلی ها، پایگاه های بسیج، شرکت ها و کارخانجات، با اولویت تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان اجرایی می شود، اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری کمیته امداد استان زنجان و سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، شور عاطفه ها با شعار با هم مشق محبت بنویسیم توسط کمیته امداد استان با هم افزایی انجام شده از محل کمک های خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: برنامه ریزی شده است از محل کمک های نقدی خیران برای دانش آموزان فاقد تبلت و گوشی هوشمند لوازم کمک آموزشی الکترونیکی تهیه شود تا هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن گوشی و تبلت از تحصیل بازنماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6300 دانش آموز چشم انتظار یاری خیرین

6300 دانش آموز چشم انتظار یاری خیرین