مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-17سياسي

راز ماندگاری انقلاب اسلامی


اگر بتوانیم انقلاب را در مسیر اصلی خود نگه داریم شاهد تداوم پیروزی ها و تداوم انقلاب خواهیم بود ولی اگر نتوانیم از نظام حفظ و حراست کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت و پایمردی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس، به قسمتی از فراز امیرالمؤمنین علی(ع) در خطبه 21 که جهاد یکی از درهای ورود به بهشت است.

اشاره کرد و اظهار داشت: در طلیعه اولین و آغازین روزهای انقلاب اسلامی هرگز در خیال هیچ کس نمی گنجید ولی حمله بی امان دشمن پیروزی انقلاب را تحت الشعاع قرار داد و سرمایه های زیادی از دست رفت ولی در کنار تلخی و مصیبت بزرگ همین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دستاوردهای گرانبهایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: اگر جنگ 8 ساله نبود الآن معلوم نبود خبری از این انقلاب بود یا نه! خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه دشمنان سیلی سختی از فرزندان اسلام خوردند و دفاع از ارزش های الهی پیروزی و ماندگاری انقلاب را به دنبال داشت.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: اگر بتوانیم انقلاب را در مسیر اصلی خود نگه داریم شاهد تداوم پیروزی ها و تداوم انقلاب خواهیم بود ولی اگر نتوانیم از نظام حفظ و حراست کنیم، تمام دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری انقلاب اسلامی

راز ماندگاری انقلاب اسلامی