مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-17بين الملل

سفیر ایران در عراق: زائران ایرانی از طریق اقلیم کردستان وارد عراق نشوند


به هیچ وجه زائران ایرانی از طریق اقلیم کردستان وارد شهرهای زیارتی عراق و مناطق جنوبی این کشور نشوند چرا که این اقدام از نظر قانون عراق تخلف محسوب می شود.

- سفیر ایران در عراق تاکید کرد: به هیچ وجه زائران ایرانی از طریق اقلیم کردستان وارد شهرهای زیارتی عراق و مناطق جنوبی این کشور نشوند چرا که این اقدام از نظر قانون عراق تخلف محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایرج مسجدی، با بیان اینکه زائران اربعین حسینی برای شرکت در مراسم راهپیمایی باید حتما از طریق مرز هوایی وارد عراق می شوند، خاطرنشان کرد : طبق توافقات انجام شده زائران می توانند در صورت تمایل از طریق مرز زمینی مهران در هنگام بازگشت وارد کشور شوند ولی برای سفر به عراق حتما باید از طریق مرز هوایی اقدام کنند.

این دیپلمات ارشد ایرانی در عراق با تاکید براین که به هیچ وجه زائران ایرانی برای زیارت و شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از طریق مرزهای اقلیم کردستان وارد مناطق جنوبی عراق و شهرهای نجف و کربلا نشوند، گفت: چرا که ورود به منطقه اقلیم طبق قانون عراق مختص به تحرک در منطقه شمال عراق و اقلیم کردستان است و افراد اجازه ندارند که از طریق آن منطقه وارد مناطق جنوبی عراق و شهرهای زیارتی شوند ، این مسئله از نظر قانون عراق تخلف محسوب می شود و اگر هم چنین تخلفی صورت بگیرد ممکن است زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در عراق: زائران ایرانی از طریق اقلیم کردستان وارد عراق نشوند

سفیر ایران در عراق: زائران ایرانی از طریق اقلیم کردستان وارد عراق نشوند