مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-17سياسي

مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد


به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان بیان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی، جمعه 26 شهریور ماه در خطبه های نمازجمعه ضمن دعوت همگان به تقوای اسلامی، تصریح کرد: بهشتی ها از تعبیر امام صادق(ع) چهار نشانه یعنی چهره ای متبسم و خندان در برخورد با دیگران، گفت وگو با کلامی مهربان و محبت، قلب مهربان و دستی باز و بخشنده ای دارند مومنین باید به دنبال ایجاد این چهار ویژگی در خودشان باشند.

وی با توصیه بر نظم در زندگی فردی و اجتماعی، ادامه داد: در گذشت آیت الله طالقانی و اولین امام جمعه تهران پس از انقلاب که به تعبیر حضرت امام(ره) ابوذر زمان لقب گرفتند که همواره از امام خمینی (ره) و انقلاب حمایت نمودند و یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، تصریح کرد: آیت الله مدنی کارهای بسیار بزرگی در انقلاب انجام داد تا جایی که امام(ره) فرمودند شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد

مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد