مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-17پزشكي

دعوت رییس علوم پزشکی اهواز از مردم برای شتاب در واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی خطاب به مردم خوزستان گفت: برای تزریق واکسن شتاب کنید و دوستان و همسایگان تان را هم ترغیب به دریافت واکسن کنید.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی خطاب به مردم خوزستان گفت: برای تزریق واکسن شتاب کنید و دوستان و همسایگان تان را هم ترغیب به دریافت واکسن کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان در پیامی عموم خوزستانی ها را دعوت به مشارکت بیشتر در واکسیناسیون کرد.

در این پیام آمده است: هم استانی های ارجمند، مردم شریف استان خوستان با سلام و ادای احترام اینک که بعد از روزها مقاومت، صبوری و مراعات اصول بهداشتی به یاری خدا پیک سهمگین دلتا در کشور و استان مان شروع به فروکش نموده و در زمینه تامین واکسن هم گشایش های خوبی صورت گرفته، فرصت مغتنمی به دست آمده تا با واکسیناسیون همگانی و سریع، از جامعه در برابر امواج محتمل بعدی جلوگیری کرد.

باید آگاه باشیم در کنترل پاندمی هیچ ابزاری موثرتر از واکسیناسیون نیست و در پیک اخیر هم واکسن ها جان بسیاری از هم وطنان مان را نجات دادند و متاسفانه اغلب موارد فوت در عزیزانی بود که واکسن دریافت نکرده بودند.

موفقیت در قطع زنجیره انتقال ویروس منوط به سرعت و پوشش بالای واکسیناسیون در جامعه دارد و زمانی حاصل می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس علوم پزشکی اهواز از مردم برای شتاب در واکسیناسیون

دعوت رییس علوم پزشکی اهواز از مردم برای شتاب در واکسیناسیون