مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-17سياسي

ائمه جمعه زنجان امروز در خطبه ها چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه شهرهای استان زنجان امروز در خطبه های نماز شهرهای خود با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن دستاوردهای جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم بعثی علیه کشورمان بر ناآگاهی شایعه سازان علیه واکسن داخلی کرونا تاکید کردند.

امام جمعه ابهر ظهر امروز در خطبه دوم نماز ابهر به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرده و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تتمه کربلا است.

چنانکه قضیه کربلا و عاشورای حسینی باید زنده نگه داشته شود دفاع مقدس و یاد و گرامیداشت شهدای انقلاب نیز باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه باید فلسفه کربلا در بین جوامع بشری تبیین و تفسیر بشود، گفت: باید فلسفه هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای این دفاع مقدس نیز تبیین و تفسیر بشود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی جنگ تحمیلی و بررسی چگونگی تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس و دستاوردهایی که تا به امروز در پرتو آن نصیب ملت ایران و جبهه حق طلبان عالم شده است، ادامه داد: برای استخراج گنج جنگ باید به این پرسش پاسخ داد که علل و عوامل پیروزی ملت ایران در یک نبرد ناجوانمردانه و نابرابر کدام است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس درس ها و عبرت هایی را نیز در بر دارد که ما باید از این درسها و عبرت ها مثل جان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه زنجان امروز در خطبه ها چه گفتند؟

ائمه جمعه زنجان امروز در خطبه ها چه گفتند؟