مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-17سياسي

انقلاب اسلامی تحفه الهی و دفاع مقدس دانشگاه آدم سازی بود


امام جمعه کامفیروز، انقلاب اسلامی ایران را یک هدیه و تحفه الهی دانست و با یادآوری اینکه دوران دفاع مقدس هم دانشگاه آدم سازی بود، بر لزوم حفظ و اشاعه ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز، انقلاب اسلامی ایران را یک هدیه و تحفه الهی دانست و با یادآوری اینکه دوران دفاع مقدس هم دانشگاه آدم سازی بود، بر لزوم حفظ و اشاعه ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز کامفیروز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به نقش اثرگذار ِامام خمینی(ره) در سال های جنگ اشاره و بیان کرد: این موضوع از مسائلی است که درباره جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مغفول مانده است.

او با بیان اینکه امام(ره) همواره انقلاب را تحفه الهی و هدیه غیبی معرفی می کردند، افزود: خداوند او را برای رهبری و هدایت یکی از بزرگترین چرخش های تاریخی بشر به سمت معنویات انتخاب کرده بود.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: امام خمینی در ابتدای جنگ با فهم الهی خویش و درک صحیح، متوجه شد که جنگ ما جنگ بین دو همسایه نیست بلکه تقابلی است بین جبهه حق و تمام دنیای کفر که صدام را به عنوان بازیچه دست خود علم کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تحفه الهی و دفاع مقدس دانشگاه آدم سازی بود

انقلاب اسلامی تحفه الهی و دفاع مقدس دانشگاه آدم سازی بود