مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-17سياسي

کشف 962 گرم تریاک از جعبه تخته نرد قبل از پرواز به استرالیا


با بررسی های فنی و بهره گیری از ابزار های نوین، کارکنان گمرک 962 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در جعبه تخته نرد چوبی، جاساز شده بود، کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

- با بررسی های فنی و بهره گیری از ابزار های نوین، کارکنان گمرک 962 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در جعبه تخته نرد چوبی، جاساز شده بود، کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

سخنگوی گمرک از کشف و ضبط 962 گرم تریاک در محموله پستی جعبه تخته نرد چوبی به مقصد استرالیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک گفت: با بررسی های فنی و بهره گیری از ابزار های نوین، کارکنان گمرک 962 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در جعبه تخته نرد چوبی، جاساز شده بود، کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

وی افزد: مقصد این محموله پستی استرالیا بود.

سخنگوی گمرک گفت: در مرز زمینی سرخس در استان خراسان رضوی با کشور ترکمنستان به دنبال وصول خبر از اداره اطلاعات، مبنی بر احتمال جاسازی موادمخدر در داخل کامیون کشنده خودرو های سواری، با بهره گیری از دستگاه ایکس ری و سگ های مواد یاب، کامیون مورد نظر مورد بررسی دقیق قرار گرفت که با تخصص و تجربه مربیان سگ های مواد یاب، با وجود اختفای ماهرانه و استفاده قاچاقاچیان از روش های فریب، کارکنان گمرک 10 و نیم کیلوگرم تریاک از محور کامیون کشف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 962 گرم تریاک از جعبه تخته نرد قبل از پرواز به استرالیا

کشف 962 گرم تریاک از جعبه تخته نرد قبل از پرواز به استرالیا