مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-17بين الملل

واکنش بذرپاش به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای


رییس دیوان محاسبات کشور در واکنش به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت که پیوند قویتر اقتصادی با چین و روسیه و هند به معنای ترک برداشتن دیوار تحریم هاست.

- رییس دیوان محاسبات کشور در واکنش به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت که پیوند قویتر اقتصادی با چین و روسیه و هند به معنای ترک برداشتن دیوار تحریم هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو اصلی سازمان همکاری های ⁧‫شانگهای‬⁩ نویدبخش نقش پررنگ تر در قدرت آفرینی نظم نوین جهانی است.

پیوند قویتر اقتصادی با چین و روسیه و هند یعنی ترک برداشتن دیوار تحریم ها.

امروز در پایان بیست و یکمین نشست سران سازمان شانگهای که در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، سران 8 کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.

بر این اساس فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان آغاز شده و کشورمان از این پس به عنوان عضو اصلی این سازمان مهم منطقه ای با کشورهای عضو همکاری و تعامل خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بذرپاش به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

واکنش بذرپاش به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای